Kan ik de producten die ik heb gekocht retourneren?
Hoe kan ik om een terugbetaling of retournering vragen?
Je kunt een retouraanvraag indienen vanuit je account. Ga naar "Mijn account", waar je de sectie "Mijn retouraanvragen" vindt. Klik vervolgens op "Nieuw verzoek indienen" en voer de referentie van je bestelling in. Als je niet zeker bent van de bestelreferentie, kun je deze vinden in het gedeelte "Mijn bestellingen" in je account.
Let op: Als je aankoop hebt gedaan als "Gast", moet je een account aanmaken met behulp van deze link: Guest tracking
Hoe kan ik het pakket retourneren?
Via de sectie 'Mijn retouraanvragen' kunt u doorgaan door het verzendlabel te downloaden en aan te brengen op het pakket. Zodra dit is voltooid, bent u klaar om de retourzending te maken door naar een van de koeriers' afhaalpunten bij u in de buurt te gaan.
Wanneer en hoe zal ik mijn terugbetaling ontvangen?
Zodra de geretourneerde producten zijn ontvangen in het magazijn en hun conditie en integriteit zijn geverifieerd, zullen we de terugbetaling in gang zetten (dit ontvangt u binnen 30 dagen na ontvangst). U kunt op elk moment de status van uw verzoek controleren in de sectie 'mijn retouraanvragen'.
Creative-Cables zal een bedrag van 6 euro aftrekken van het totaalbedrag van de terugbetaling als standaard RMA-verwerkingskosten voor retourzendingen.
Als u de volledige bestelling heeft geretourneerd en eerder alle verzendkosten had gedekt op het moment van aankoop, worden die kosten ook volledig terugbetaald. We kunnen geen terugbetaling uitvoeren totdat alle producten zijn ontvangen en geverifieerd. De terugbetaling zal worden verwerkt met dezelfde betaalmethode die is gekozen tijdens de bestelling.
In welke gevallen zal ik geen terugbetaling ontvangen?
Hieronder staan de gevallen waarin geen terugbetaling wordt verstrekt:
- Vervallen termijnen: U heeft tot 14 dagen de tijd om van gedachten te veranderen over de gehele bestelling of zelfs slechts een deel ervan.
- Op maat gemaakte producten: alle op maat gemaakte bestellingen of die zijn gemaakt met behulp van de configurator.
- Niet-geautoriseerde zendingen: zendingen die door de klant zelfstandig worden beheerd zonder een verzoek via het retourformulier en zonder coördinatie met de aangewezen koerier.
- In-store retouren: retouren van online bestellingen die in Creative-Cables winkels zijn gedaan, worden niet geaccepteerd.